عکس؛ مسی به همراه پسرش کنار صندوق رای

عکس؛ مسی به همراه پسرش کنار صندوق رای

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به همراه پسرش تیاگو به حوزه رای گیری انتخابات ریاست بارسلونا رفت و در نیوکمپ رای خود را به صندوق ریخت.

به گزارش فوتبالی، انتخابات ریاست بارسلونا امروز برگزار می شود که یکی از میان خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریچا به مدت چهار سال ریاست باشگاه بارسلونا را به عهده خواهد داشت. شرایط بحرانی بارسا از نظر ورزشی و مالی باعث شده تا انتخابات کنونی به یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ بارسلونا تبدیل شود.

مسی همچون سایر بازیکنان بارسلونا نظیر ریکی پوچ و سرجی روبرتو به حوزه رای گیری رفت و در کنار پسر بزرگش تیاگو رای خود را به صندوق ریخت. لئو تا کنون به نفع هیچ کدام از نامزدها موضع نگرفته و مشخص نیست که به چه کسی رای داده است.

قطعا یکی از مهمترین مسئولیت های رئیس بعدی بارسلونا تعیین سرنوشت و آینده مسی است. در حقیقت حدود سه ماه تا پایان قرارداد مسی با بارسلونا مانده است و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب می شود.

خوان لاپورتا بخت اصلی ریاست بارسلونا وقتی در زمان خروج از حوزه رای گیری با سوالی در مورد این مواجه شد که آیا در صورت انتخاب شدن، فردا با مسی صحبت می کند، جواب داد:"یک شب بسیار طولانی در پیش است."

4125