فریبا: مجیدی در انتخاب دستیار مثل نویدکیا عمل کرد

فریبا: مجیدی در انتخاب دستیار مثل نویدکیا عمل کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد فرهاد مجیدی در انتخاب فراز کمالوند به عنوان مدیرفنی و دستیارش همچون محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اقدام کرده است.

به گزارش فوتبالی، بهتاش فریبا ابتدا در خصوص برد روز گذشته استقلال برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: «با برد دیروز فشار از روی استقلال برداشته شد زیرا فولاد خوزستان تیم قوی و بسیار خوبی است البته روز گذشته پرسپولیس هم مساوی کرد و فاصله در صدر جدول کمتر شد و بازی رو در رو هم هست. به نظرم با نفراتی که امسال استقلال در اختیار دارد باید همه همدل شویم چون قهرمانی دور از دسترس نیست.»

او در مورد بازگشت دوباره مجیدی به استقلال با توجه به جدایی‌اش در اواخر فصل گذشته گفت: « دوست ندارم به گذشته برگردم و اعتقاد دارم نباید به گذشته بازگشت. رو به جلو باید نگاه کرد من به عنوان یک دوست می خواهم بگویم کادرفنی استقلال به خصوص فرهاد، تمرکزشان را روی کارشان باشد و اجازه ندهند صفحات مجازی تمرکز را از تیم بگیرد.»

وی ادامه داد:« فرهاد به عنوان یک مربی برای استقلال تجربه اش از محمود فکری بیشتر است زیرا فکری بار اولش بود اما فرهاد سومین مرتبه است که به استقلال می آید پس تجربه بیشتری در این زمینه دارد و باید روی کارش تمرکز کند.»

او در مورد حضور کمالوند در استقلال به عنوان دستیار مجیدی که در گذشته خودش را یک پرسپولیسی معرفی کرده بود گفت:« فوتبال حرفه ای شده و مربیان در حال تغییر تیم هایشان هستند و این موضوع نخ نما است. الان باید دید چه کسی می تواند به تیم کمک کند تا از آن استفاده کنی. کمالوند جزو مربیان با تجربه است و سالها تجربه دارد و می تواند به مجیدی کمک کند.»

او تاکید کرد: «سپاهان الان فوتبال خوبی بازی می کند و خوب نتیجه گرفته است. محرم نویدکیا در دورانی که فوتبال بازی می کرد باهوش بود و حالا از هوش بالای خود استفاده کرده و علیرضا مرزبان را به عنوان دستیارش انتخاب کرده است و به این خوبی بازی می کنند، پس انتخابی هم که مجیدی انجام داده انتخاب خوبی بوده و مانند نویدکیا در انتخاب دستیارش اقدام کرده است.»

فریبا در پایان در مورد بازی حساس استقلال در جام حذفی برابر پیکان و پرتاب های بلند و خطرناک نادر محمدی بازیکن این تیم خاطر نشان کرد: « بازی کردن مقابل تیم های مهدی تارتار سخت است و به خوبی فضا ها را پوشش می دهند بر ای خنثی کردن پرتاب های بلند این تیم هم باید به دروازه بان فضا داد تا بتواند خروج کند و توپ ها را جمع کند. امیدوارم استقلال این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.»

9697