حقدوست در گفت و گو با فوتبالی: کار ماشین سازی جای تعجب داشت

حقدوست در گفت و گو با فوتبالی: کار ماشین سازی جای تعجب داشت

پایگاه خبری فوتبالی- مجتبی حقدوست یکی از گلزنان بازی ذوب آهن و ماشین سازی بود.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن ذوب آهن در مورد دومین پیروزی تیمش در لیگ بیستم گفت: بازی خیلی خوبی بود و با توجه به شرایط جدول، این دیدار یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شد و خوشحالیم که توانستیم برنده این بازی باشیم.

او در مورد گلزنی در این دیدار ادامه داد: خوشحالم که در پیروزی تیمم سهم کوچکی داشتم. گلزنی همیشه برای هر بازیکنی لذت بخش است و این اتفاق در بازی دیروز نصیب من شد.

وی در مورد دوازده نفره بازی کردن ماشین سازی در دقایق ابتدایی نیمه دوم عنوان کرد:  واقعا جای تعجب دارد که تیم حریف عمدابازیکن اضافه به زمین می‌فرستد و اصلا نمی‌دانم چه بگویم و جای تاسف دارد.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن با سرمربیگری مجتبی حسینی در لیگ می‌ماند گفت:آقای حسینی یکی از بهترین مربی های لیگ برتر است که فکر نمی‌کنم نیاز به تعریف من داشته باشد.‌از زمانی که او آمده تیم کاملاً متحول شده و روز به روز پیشرفت کردیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

حقدوست در پایان در مورد دیدار با شهر خودرو در جام حذفی عنوان کرد: بازی حذفی تک بازی است و جای اشتباهی نداریم و امیدوارم که برنده بازی باشیم. انشاءالله با نتایج خوبمان در ادامه مسابقات دل هوادارانمان را شاد کنیم.

۱۱۲۲