نامزدهای ریاست بارسلونا پس از رای دادن چه گفتند؟

نامزدهای ریاست بارسلونا پس از رای دادن چه گفتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - امروز یکی از مهمترین روزهای فوتبالی برای هواداران بارسلونا است. در حقیقت پس از کش و قوس های بسیار و چندین بار تاخیر بالاخره امروز رئیس جدید بارسلونا مشخص می شود. خوان لاپورتا که تجربه هفت سال ریاست بارسلونا را دارد، شانس اصلی است هر چند که ویکتور فونت با برنامه مدون و وعده بازگرداندن ژاوی هرناندز یکی از گزینه هاست و البته فریچا به عنوان فردی که سالها در سمت های مدیریتی در بارسلونا مشغول به کار بوده و دوستان زیادی دارد، ناامید نمی شود.

به گزارش فوتبالی، هر سه نامزد ریاست بارسلونا امروز در حوزه رای گیری در نیوکمپ حضور پیدا کردند و رای خود را به صندوق ریختند. نتیجه انتخابات تا پایان امشب مشخص خواهد شد و بالاخره بارسلونا پس از چندین ماه رئیس خود را خواهد شناخت. البته رئیس جدید بارسلونا با توجه به مشکلات مالی و بحران شدید این باشگاه کار سختی را خواهد داشت.

خوان لاپورتا اولین نفری بود که قبل از ساعت 10 به وقت اسپانیا رای خود را به صندوق ریخت و گفت:" این انتخابات مهمترین انتخابات تاریخ باشگاه است. برای رای دادن بیدار شدم و دیدم که چگونه خورشید طلوع کرده است. از همه هواداران بارسلونا می خواهم که برای رای دادن بیایند. مشارکت بالا در انتخابات نشان از سرزندگی باشگاه خواهد بود. شما با ارای پستی اهمیت انتخابات را قبل از این هم نشان داده اید.  امیدوارم که امروز، روز اثبات دموکراسی برای باشگاه باشد. می خواهم از همه افرادی که در کمپین من حضور داشتند و همه داوطلبان و اعضایی که از حمایت کردند، تشکر کنم. مشارکت بالا باعث می شود که فراتر از یک باشگاه باشیم. با حمایت هواداران، بارسلونا فراتر از یک باشگاه است."

فریچا نفر دومی بود که رای خود را به صندوق ریخت و گفت:" کمپینی طولانی ار داشتیم و به عنوان یک بارسلونایی باعث افتخار است که بخشی از این باشگاه باشم و چنین روزی را تجربه کنم. از کارمندان باشگاه به خاطر برگزاری این انتخابات تشکر می کم. بارسا می تواند شرایط خوب یا بدی را داشته باشد اما همیشه دلایلی برای خوشحالی وجود دارد."

ویکتور فونت نیز ساعت 11:30 به وقت محلی پای صندوق رای حاضر شد و همچون سایر نامزدها گفت که این مهمترین انتخابات تاریخ باشگاه است و گفت که زمانش رسیده که مشکلات ورق زده شوند و در پایان خطاب به رای دهندگان گفت:" آینده از آن شماست."

4125