شیرجه کف زمین و جشن جرارد در رختکن پیش از قهرمانی احتمالی!

شیرجه کف زمین و جشن جرارد در رختکن پیش از قهرمانی احتمالی!

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد سرمربی رنجرز از این که تیمش به یک امتیازی قهرمانی درلیگ اسکاتلند رسید به شکل دیوانه واری خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، رنجرز حالا 21 امتیاز با سلتیک فاصله دارد و اگر سلتیک امروز نتواند دندی را شکست بدهد تیم جرارد همین هفته قهرمانی را جشن می گیرد. گلاسکو رنجرز پس از یک دهه در یک قدمی قهرمانی در لیگ اسکاتلند قرار دارد و به نظر می رسد که جرارد توانسته به سلطه حریف در لیگ پایان بخشد.

جرارد پس از پیروزی تیمش در مقابل سن میرن با نتیجه سه بر صفر در روز شنبه گفت:" فکر نمی کنم که تا زمانی که من مربی باشگاه هستم، سه امتیازی بزرگ تر از بازی امروز وجود داشته باشد. امروز یک روز احساسی بود. وقتی به ورزشگاه نزدیک شدم و هیجان هوادراان را دیدم، فوق العاده بود. نمی توانم کلمات ناسب را برای توصیف تیم خودم پیدا کنم. سه سال است که در این جا هستم و این یک مسیر فوق العاده به نظر می رسد. قرار نیست که همیشه در اوج باشی اما فقط می توانم از بازیکنانم تشکر کنم. باشگاه در ده سال اخیر مشکلاتی داشت و من فقط سه سال است که بخشیاز باشگاه هستم اما محبت و حمایت هواداران را همیشه حس کردم."

از سویی فیلم جالبی از جرارد و بازیکنانش در رختکن ایبروکس در ساعاتی بعد از سوت پایان بازی منتشر شده است. جرارد و بازیکنانش با وجود آن که هنوز قهرمان نشده اند اما جشن قهرمانی گرفته اند. اسطوره 40 سال لیورپول در حال رقص و پایکوبی است و نمی تواند خوشحالی خود را کنترل کند. در ویدیوی منتشر شده یکی از لحظات جالب مربوط به شیرجه رفتن استیون جرارد با پیراهن و لباس مردانه کف زمین رختکن است!

4125