نورمحمدی: اقدامی برای بسته شدن پنجره پرسپولیس انجام ندادم/ سیدجلال در خط دفاع بی نظیر است

نورمحمدی: اقدامی برای بسته شدن پنجره پرسپولیس انجام ندادم/ سیدجلال در خط دفاع بی نظیر است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سابق قرمزها اعلام کرد هیچ اقدامی در رابطه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرپولیس انجام نداده است.

رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس که از باشگاه پرسپولیس طلب دارد در گفت و گو با فوتبالی نسبت به لیست منتشر شده در رسانه که نام او هم در بین طلبکاران این باشگاه حضور دارد واکنش نشان داد و گفت: این لیست بدون اطلاع و بدون هماهنگی با ما منتشر شده و بنده هیچ مشکلی با ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس نداشته و اقدامی در این رابطه مانند سایر بازیکنان سابق این باشگاه انجام نداده ام.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: طلب من برای 4 سال پیش است که از پرسپولیس جدا شدم اما با توجه به مذاکراتی که با ابراهیم شکوری پیش از این داشته ام مشکلی با این موضوع ندارم و اطمینان دارم که باشگاه این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

نورمحمدی در ادامه گفت: به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس این انتظار هست که شرایط باشگاه را در این وضعیت درک کنیم و اجازه ندهیم خللی به روند موفقیت پرسپولیس در ادامه وارد شود، بنده از همین تریبون اعلام می کنم هیچ ادعایی و درخواستی از فدراسیون برای بسته شدن پنجره پرسپولیس و یا ممانعت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم نداشته و ندارم.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به بازی روز گذشته قرمزها مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود صنعت نفت تیم قلدری است و توی آبادان سخت امتیاز از دست خواهد داد و امسال هم آقای پورموسوی تیم بسیار خوبی آماده کرده است، اما پرسپولیس به نظر من باز هم در نبود بازیکنان خیلی خوب توانست بازی را اداره کند.

نورمحمدی در ادامه گفت: پرسپولیس چند موقعیت داشت که اگر می توانستند استفاده کنند قطعا با 3 امتیاز از زمین خارج می شدند، اما پرسپولیس قطعا با اضافه شدن ترابی، مغانلو و در ادامه عیسی آل کثیر قطعا روند بهتری پیدا خواهد کرد و می تواند نتایج را به نفع خود تغییر دهد. مخصوصا اینکه آنها فقط در یک خط مشکل دارند و آن هم هم خط حمله است.

مدافع سابق قرمزها در ادامه با اشاره به اینکه پرسپولیس چون در سه جام حضور دارد باید در خط دفاع تقویت شود گفت: به نظر من باید در خط دفاع بازیکن اضافه شود و این باعث می شود دست مربی باز تر شود اما هر بازیکنی که بیاد باید به این نکته توجه داشته باشد که کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت دارد .

نورمحمدی در ادامه با تمجید از عملکرد سیدجلال حسینی کاپیتن پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی نشان داده که امسال بهترین سال فوتبالی خود را پشت سر می گذارد و مانند یک رهبر به خوبی خط دفاعی پرسپولیس را مدیریت و هدایت می کند که نتیجه آن آمار خوب این تیم در خط دفاع و دروازه بوده است، البته از گل های سه امتیازی سیدجلال هم نباید غافل شد که نقش تاثیرگذاری در حضور این تیم در صدر جدول داشته است.

مدافع سابق قرمزها همچنین به بازی خوب کمال کامیابی در خط دفاع اشاره کرده و گفت: فکر نمی کردم کمال بتواند در خط دفاع تا این حد خوب وظایف دفاعی خود را انجام دهد اما قطعا بازی در کنار سیدجلال حسینی در این موضوع بی تاثیر نبوده است، کمال می تواند در زمانی که پرسپولیس با مشکل دفاع مواجه است به پرسپولیس کمک کند.

7655