طرح لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ لو رفت

طرح لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی – طرح لباس چلسی برای سال آينده لو رفت.

به گزارش فوتبالی، هنوز فصل ۲۱-۲۰۲۰ در جریان است اما شرکت‌های تولید البسه در حال طراحی لباس تیم‌ها هستند و طرح لباس جدید بسیاری از تیم‌ها لو رفته است. در همین زمینه سایت فوتی هدلاینز تصاویری از طرح لباس جدید تیم چلسی منتشر کرده است.

لباس جدید چلسی مانند همیشه با رنگ آبی طراحی شده و رنگ‌ها دوم و سوم استفاده شده در این لباس زرد و سفید است. دور لوگوی چلسی و لوگوی کمپانی و در قسمت پهلوی لباس رنگ زرد خودنمایی می‌کند اما لوگوی کمپانی یا همان عدد ۳ با رنگ سفید در قسمت جلوی لباس قرار گرفته است.

نکته مهم در لباس جدید چلسی، طراحی پس زمینه لباس است. لباس چلسی برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ دیگر ساده نخواهد بود و در پس زمینه، طرح زیگزاگ وجود دارد. همچنین در قسمت پایین لباس هم اندکی طرح شطرنجی با رنگ آبی پررنگ و کمرنگ قرار گرفته است. یقه لباس هم رنگی مشابه لباس دارد و آبی است. این طرح هنوز تایید نشده اما با توجه به اعتبار سایت مذکور احتمالا همین طرح فصل آینده بر تن شاگردان توخل خواهد رفت.

دیدار بعدی چلسی فردا مقابل اورتون در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس انجام می‌شود. آن‌ها با برد در این بازی می‌توانند جای خود در رده چهارم را مستحکم کنند.

1101