کومان: سن بازیکنان برایم اهمیت ندارد/ هر نتیجه‌ای در دربی مادرید به نفع ما است

کومان: سن بازیکنان برایم اهمیت ندارد/ هر نتیجه‌ای در دربی مادرید به نفع ما است

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی بارسلونا اعلام کرده سن برای او اهمیت ندارد و تنها توانایی‌های بازیکنان و کارهایی‌ که درون زمین انجام می‌دهند مهم است.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از شکست اوساسونا به خبرنگاران گفت:گل موریبا؟ عالی بود. هربار او به زمین می‌آید چیزی به تیم اضافه می‌کند. او با توپ خوب کار می‌کند و از لحاظ فیزیک آماده است. باعث افتخار ما است که بتوانیم بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم. این کار را انجام می‌دهیم زیرا آن‌‌ها شایسته فرصت هستند. بازیکنانی چون پدری، موریبا، ریکی، مینگزا و آرائوخو نشان داده‌اند که چه آینده روشنی دارند. به عنوان یک مربی همیشه به آن‌ها فرصت داده‌ام زیرا آن‌ها آینده تیم هستند.

کومان در ادامه افزود: بازی دادن به جوان‌ها یک بهانه نیست و ما باید همه چیز را ببریم. اگر بتوانید این کار را با بازیکنان جوان انجام دهید بهتر هم خواهد بود. از نظر من مهم‌ترین چیز این است که آن‌ها اهل رقابت هستند. سن برای من اهمیتی ندارد و چیزی که در زمین می‌بینم مهم است.

سرمربی بارسلونا در پایان گفته: بهترین بازی ما نبود اما شایسته برنده شدن بودیم. هر نتیجه‌ای در بازی رئال مادرید و اتلتیکو رقم بخورد به سود ما است. باید استراحت کنیم و برای بازی مقابل پاری سن ژرمن آماده شویم. نمی‌خواهم بگویم کاری نشدنی است اما باید به فرانسه برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

1101