رونمایی زلاتان از خالکوبی روی کمرش؛ غرش شیر!

رونمایی زلاتان از خالکوبی روی کمرش؛ غرش شیر!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، به تازگی با انتشار تصویری از خود که اهدافی تبلیغاتی برای یک پوشاک داشته، پیراهن خود را درآورده و تصویر خالکوبی روی کمرش را به نمایش گذاشته است. این تصویر یک تصویر شیر در حال غرش است. در واقع لقب زلاتان ابراهیموویچ هم شیر است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان که همواره به داشتن نگاه بالا به پایین در مصاحبه ها شهرت دارد و "شیر" یکی از القاب اوست، با انتشار تصویری از خود که نقش یک شیر در حال غرش روی کمر او وجود دارد، در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی سوژه شده و مورد توجه قرار گرفته است. زلاتان ابراهیموویچ همواره در مقاطع مختلف، خالکوبی های متنوعی را روی بدن خود زده است. در واقع بسیاری از فوتبالیست ها این کار را می‌کنند و روی بدن خود تتو می‌زنند اما زلاتان ابراهیموویچ هر از گاهی خالکوبی های خود را تغییر می‌دهد.

گفتنی است که زلاتان ابراهیموویچ که در حال حاضر 39 ساله است، هنوز هم روی فرم بوده و نشانه هایی از افت در او دیده نمی‌شود چرا که از نظر فیزیکی کاملا آماده است و در تیم میلان هم بازی های درخشانی را از خود به نمایش می‌گذارد او اکنون خالکوبی جدید خود را که روی کمرش است و به شکلی شیری در حال غرش است، به نمایش درآورده.

1470