عکسی که نبوغ مسی را نشان می‌دهد؛ از کجا پاس‌گل داد؟

عکسی که نبوغ مسی را نشان می‌دهد؛ از کجا پاس‌گل داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر اوساسونا را شکست داده و تا حدودی اوضاع خود را در لالیگا بهبود ببخشد. در این بازی لیونل مسی گلزنی نکرد اما دو پاس گل داد که پاس گل اول او بسیار دیدنی بود و تقریبا از وسط زمین مسی چنین پاس گلی داد.

به گزارش فوتبالی، جوردی آلبا از آن دست بازیکنانی است که لیونل مسی ارتباطی بسیار خوب و صمیمی با او دارد و اکنون یک پاس گل به او داد. مسی تقریبا از وسط زمین و در صحنه‌ای که بسیار بعید بود بتوان روی آن گل ساخت، با پاسی دیدنی، جوردی آلبا را در موقعیتی مقابل دروازه قرار داد و آلبا هم با شوتی پر قدرت دروازه را گشود.

در واقع لیونل مسی نبوغ و خلاقیت بالایی در بازی‌سازی دارد و او فقط یک مهاجم تمام کننده نیست که کار گلزنی را انجام دهد، بلکه در موقعیت هایی حساس هم پاس‌گل هایی زیبا می‌دهد و او مقابل اوساسونا، یکی از این پاس گل ها را داد. مسی با پاسی بلند و زیبا، جوردی آلبا را به مقابل دروازه فرستاد و او از وسط زمین این کار را انجام داد تا نبوغ خود را نشان داده باشد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای لیونل مسی در بارسلونا به چه شکل پیش می‌رود اما هر چه هست این است که بارسلونا وابستگی زیادی به او دارد.

1470