برست 0-3 پاریسن ژرمن؛ صعود آسان پاریسی‌ها به دور بعد در روز بریس امباپه

برست 0-3 پاریسن ژرمن؛ صعود آسان پاریسی‌ها به دور بعد در روز بریس امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم برست و پاریسن ژرمن از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا فرانسه از ساعت 23:45 به مصاف هم رفتند. 

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار شاگردان پوچتینو مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند در دقیقه 9 توسط کیلیان امباپه ستاره 22 ساله خود به گل اول دست پیدا کنند. پس از آن برست کمی جلو کشید اما نتوانست موقعیت خطرناکی را سمت دروازه سرخیو ریکو طراحی کند تا اینکه در دقیقه 44 پابلو سارابیا روی پاس درکسلر گل بعدی را به ثمر رساند تا اختلاف 2 برابر شود. نیمه اول این دیدار با حساب 2-0 به سود پاریسن ژرمن به پایان رسید. 

در نیمه دوم، برست که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، کاملا هجومی بازی را آغاز کرد و خلاف نیمه اول، آن‌ها بودند که حملات متعددی را خلق کردند، اما نتوانستند در محوطه جریمه و در زدن ضربات آخر دقت کافی داشته باشند تا در دقیقه 73 این کیلیان امباپه باشد که گل دوم خود و گل سوم تیمش را بزند تا پاریسن ژرمن بتواند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی کوپا فرانسه را کسب کند. 

پاریسی‌ها در لیگ فرانسه با 2 امتیاز اختلاف نسبت به لیل صدرنشین در جایگاه دوم قرار دارند. آن‌ها در بازی بعدی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهند بود. دیدار رفت این دو تیم در نیوکمپ با حساب 4-1 به سود پاریسن ژرمن به پایان رسید. 

4416