اوساسونا 0-2 بارسلونا؛ پاس‌گل های مسی کلید فتح پامپلونا

اوساسونا 0-2 بارسلونا؛ پاس‌گل های مسی کلید فتح پامپلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در هفته‌ی بیست و ششم از رقابت‌های لالیگا با نتیجه‌ی 2 بر 0 اوساسونا را شکست دهد و اکنون می‌تواند با خیالی راحت به تماشای دربی مادرید بپردازد. به نظر می‌رسد که بارسلونا پس از شروع ضعیفی که در ابتدای فصل داشت، دوباره خود را بازیافته است چرا که در بازی‌های اخیر به خوبی نتیجه گرفته است و دوباره خود را در جمع مدعیان می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، در این هفته از رقابت‌های لالیگا، اگر رئال مادرید هم موفق شود اتلتیکو مادرید را شکست دهد، کار بارسلونا برای صدرنشینی سخت نخواهد بود. به نظر می‌رسد که پس از اختلافی که اتلتیکو مادرید از رئال مادرید و بارسلونا در ابتدای فصل گرفت، اکنون رقابتی سه جانبه میان رئال و بارسا و اتلتیکو برقرار شده و باید دید که در نهایت کدام یک سربلند بیرون خواهد آمد هر چند که هنوز هم شانس اتلتیکو مادرید بیش از دو تیم دیگر است.

بارسلونا در پامپلونا با گل های جوردی آلبا و  ایله موریبا به پیروزی رسید و هر دو پاس گل را لیونل مسی داد تا در این هفته با دادن پاس گل خود نمایی کرده باشد. بارسلونا در بازی بعدی خود به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و این بازی در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

1470