یوونتوس 3-1 لاتزیو؛ آماده برای نبرد با یاران طارمی

یوونتوس 3-1 لاتزیو؛ آماده برای نبرد با یاران طارمی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در هفته بیست و ششم از رقابت‌های سری آ ایتالیا، موفق شد با نتیجه 3 بر 1 لاتزیو را شکست داده و برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو کاملا آماده نشان دهد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در بازی رفت مقابل پورتو در پرتغال، با نتیجه‌ی دو بر یک شکست خورد و اکنون در بازی برگشت، نیازمند کامبک است و به همین علت در این بازی سعی کرد که انرژی خود را تقسیم کند. آندره آ پیرلو در این بازی به رونالدو استراحت داد و او را از دقیقه‌ی 70 به بازی آورد. یوونتوس در این بازی ابتدا گل خورد و ممکن بود اوضاع برای این تیم بحرانی شود اما گل زیبای آدریان رابیو بازی را به تساوی کشاند و در نیمه‌ی دوم این دیدار، آلوارو موراتا، دو گل دیگر به ثمر رساند تا اوضاع برای بیانکونری‌ها بهتر شود و به راحتی بتوانند بازی را ببرند.

یووه در این فصل دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن ندارد و بازی ‌های خود را باید ببرد چرا که اینتر با اختلاف نسبتا خوبی از یووه صدرنشین است و بیانکونری‌ها در تلاش هستند تا میلان و اینتر را بگیرند و قهرمانی خود را تکرار کنند نه اینکه آن را پس از سالیان سال از دست بدهند.

1470