عکس؛ گلزنی رابیو به سبک امباپه در غیاب رونالدو

عکس؛ گلزنی رابیو به سبک امباپه در غیاب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی یوونتوس و لاتزیو در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، کریستیانو رونالدو به علت مصدومیت جزئی و البته استراحت به جهت آماده بودن برای بازی مقابل پورتو، از ترکیب تیمش کنار گذاشته شد. این تصمیم توسط آندره آ پیرلو گرفته شد و به نظر می‌رسد که خود فوق ستاره پرتغالی هم از این تصمیم رضایت داشته است. البته رونالدو در دقیقه 70 به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و جایگزین موراتا شد.

به گزارش فوتبالی، آدرین رابیو در بازی مقابل لاتزیو در ترکیب تیمش به عنوان بازیکن ثابت حضور داشت و گل اول تیمش را به شکل زیبایی به ثمر رساند. این گل به سبک گل اول امباپه به بارسلونا بود. او با پای چپ و از زاویه‌ای نسبتا تنگ، طاق دروازه را هدف قرار داد و از بالاسر دروازه‌بان، توپ را وارد دروازه کرد و گل زیبایی به ثمر رساند تا از انتقاداتی که علیه او وجود دارد، کاسته باشد چرا که رابیو هم از آن بازیکنانی است که در نتیجه نگرفتن های اخیر یووه، مورد انتقاد و سرزنش قرار گرفته است.

در واقع آدرین رابیو در غیاب کریستیانو رونالدو، گل زیبایی را به ثمر رساند و توپ را به طاق دروازه کوبید. کیلیان امباپه گل اول خود به بارسلونا را به این سبک به ثمر رسانده بود و به نوعی در این شکل از گلزنی ها تبحر دارد.

1470