ترکیب دیدار اوساسونا - بارسلونا اعلام شد

ترکیب دیدار اوساسونا - بارسلونا اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب 11 نفره دو تیم اوساسونا و بارسلونا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و ششم لالیگا از ساعت 23:30 دو تیم اوساسونا و بارسلونا در ورزشگاه ال سادار به مصاف هم خواهند رفت. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛ 

اوساسونا: سرخیو هررا، ناخو ویدال، آریدان هرناندز، داوید گارسیا، مانوئل سانچز، روبرتو تورس، لوکاس تورو، مونکایولا، کیکه بارخا، جاناتان کایری و روبن گارسیا

سرمربی: یاگوبا آراساته

بارسلونا: مارک آندره ترشتگن، جوردی آلبا، ساموئل اومتیتی، کلمنت لنگله، اوسکار مینگوئزا، سرخیو بوستکتس، فرانکی دی‌یونگ، سرجینیو دست، پدری، آنتوان گریزمن و لیونل مسی

سرمربی: رونالدو کومان

مهم ترین غایبان این بازی جرارد پیکه و میرالم پیانیچ هستند. 

بارسلونا در حالی به زمین مسابقه می‌آید که در 25 بازی گذشته موفق به کسب 53 امتیاز شده است و در صورت پیروزی در این بازی با 2 بازی بیشتر به 2 امتیازی اتلتیکومادرید صدرنشین خواهد رسید. در آن سمت اوساسونا وضعیت مناسبی ندارد و با 28 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد. 

در سه دیدار اخیر دو تیم در لالیگا، سهم بارسلونا یک برد و سهم اوساسونا نیز یک برد بوده است و یک دیدار نیز با نتیجه 2-2 به پایان رسید. 

کاتالان ها در 5 دیدار اخیر خود در تمام رقابت‌ها 4 بار برنده شدند و تنها در مقابل پاریسن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست سنگین 4-1 در خانه شدند. آن‌ها هفته پیش موفق شدند برابر سویا به پیروزی شیرین 3-0 دست پیدا کنند تا به مرحله بعد کوپا دل ری راه پیدا کنند.

4416