اعلام ترکیب یوونتوس و لاتزیو؛ چه کسی جایگزین رونالدو شده؟

اعلام ترکیب یوونتوس و لاتزیو؛ چه کسی جایگزین رونالدو شده؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و لاتزیو در چهارچوب این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند و باید دید که در نهایت چه نتیجه‌ای به دست خواهند آورد. لاتزیو در حال حاضر در جایگاه هفتم سری آ قرار دارد و یوونتوس هم در جدول لیگ ایتالیا سوم است و این بازی‌ها برای یووه بسیار حیاتی است چرا که این تیم دیگر جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد و باید بتواند تمام امتیازات را جمع کند تا در کورس رقابت با اینتر و میلان باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در این فصل برای اولین بار در فصول اخیر، به طور جدی خطر از دست دادن قهرمانی را احساس می‌کند و آندره آ پیرلو در تلاش است تا بتواند اختلاف امتیاز را با اینتر کاهش دهد. از طرفی یوونتوس در بازی رفت مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو شکست خورد و چند روز دیگر با آن بازی خواهد داشت و پیرلو به همین علت تصمیم گرفته که به رونالدو استراحت دهد تا برای آن بازی آماده باشد و یووه بتواند برای آن بازی کامبک بزند و موراتا را جایگزین او کرده است.

ترکیب یوونتوس در این بازی بدین شکل خواهد بود: شزنی، کوادرادو، دانیلو، دمیرال، الکس ساندرو، کیه‌زا، رابیو، رمزی، برناردسکی، کولوسوسکی، آلوارو مورتا.

ترکیب لاتزیو بدین صورت خواهد بود: په په رینا، ماروشیچ، هوت، آچربی، لولیچ، میلینکوویچ ساویچ، لوکاس لیوا، لوئیس آلبرتو، محمد فارس، ایموبیله، کوریا.

1470