عکس؛ بازی نامزد و فرزندان رونالدو در جایی که قرنطینه بود!

عکس؛ بازی نامزد و فرزندان رونالدو در جایی که قرنطینه بود!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در آبان ماه به بیماری کرونا مبتلا شده بود و پس از ابتلا به این بیماری، در طبقه‌ای مجزا از خانه‌اش قرنطینه شده بود. رونالدو پس از طی کردن حدود دو هفته در این طبقه‌ی مجزا از خانه‌اش از قرنطینه خارج شد و به روال عادی زندگی‌اش ادامه داد.

به گزارش فوتبالی، اکنون جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، به همراه سه بچه‌ی کوچک رونالدو، یعنی آلانا مارتینا، اوا و ماتئو، به آن طبقه رفته‌اند که به نظر می‌رسد طبقه‌ی بالای خانه‌ی کریستیانو رونالدو در شهر تورین ایتالیاست و در واقع در ارتفاعی قابل توجه قرار دارد و نمای جالب توجهی دارد. نامزد رونالدو به همراه این سه بچه در این طبقه به بازی و سرگرمی مشغول شده اند و این تصویر از آن‌ها منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته است.

نامزد کریستیانو رونالدو خودش از بچه ها نگهداری و مراقبت می‌کند و در واقع وظیفه‌ی تربیت آن‌ها بر عهده‌ی اوست و خودِ او هم از این قضیه رضایت دارد چرا که این را به طور علنی در رسانه‌ها اعلام کرده است.

رونالدو بیشتر وقتش را مشغول کار است و به همراه یوونتوس در سفر های مختلف و یا تمرینات بدنسازی به سر می‌برد و زمان کمتری را کنار خانواده‌اش است.

1470