عکس؛ اولین قراردادی که مسی با لاماسیا بست

عکس؛ اولین قراردادی که مسی با لاماسیا بست

پایگاه خبری فوتبالی - امروز، یعنی 6 مارس، سالگرد اولین قراردادی است لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، با آکادمی این باشگاه، یعنی لاماسیا بست. مسی این قرارداد را در سال 2001 بست و سال بعد، یعنی فوریه 2002، اولین قرارداد رسمی خود را با باشگاه بزرگسالان بارسلونا بست.

به گزارش فوتبالی، در واقع لیونل مسی کمتر از 1 سال پس از اینکه با لاماسیا قرارداد بست و وارد آکادمی باشگاه بارسلونا شد، توانست به باشگاه بزرگسالان و اصلی بارسلونا راه پیدا کند و با آن‌ها قرارداد امضا کند. اکنون به مناسبت سالگرد آن قرارداد نگاهی داریم به آن و تصویر بامزه‌ای از مسی که روی آن قرار دارد. در واقع لیونل مسی از آن موقع تاکنون تغییر زیادی کرده است و شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که او روزی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواهد شد.

چندی پیش روزنامه مادریدی ال موندو رقم قرارداد لیونل مسی را افشا کرد و مشخص شد که قرارداد او در سال 2017 با بارسلونا، رقم 555 میلیون یورو بوده است و این عدد بسیار چشمگیر است به طوری که سنگین ترین قرارداد کل تاریخ ورزش به حساب می‌آید اما مسی در 6 مارس 2001، یک قرارداد ساده را با آکادمی باشگاه بارسلونا امضا کرده بود و وارد لاماسیا شده بود.

1470