خرمزی در نقش خطیبی/ استعفا بعد از اولین باخت

خرمزی در نقش خطیبی/ استعفا بعد از اولین باخت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی موقت آلومینیوم اراک در پایان بازی مقابل سپاهان خبر از پایان همکاری‌اش با این باشگاه داد.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک پس از آنکه در اولین بازی خود در لیگ برتر مغلوب نساجی مازندران شده بودند در دیگر مسابقات خانگی نیم‌فصل اول شکستی متحمل نشده بود تا اینکه امروز دوباره یک باخت سنگین را مقابل شاگردان محرم نویدکیا تجربه کرد.

آلومینیوم پس از آنکه در ۶ مسابقه آخر نیم‌فصل اول با هدایت رسول خطیبی شکستی نداشت و سه مساوی و سه پیروزی را تجربه کرد، و موفق شده بود اولین شکست پرسپولیس را هم در اراک رقم بزند، در دیدار اخیرش به تساوی یک بر یک مقابل نساجی در قائم‌شهر رسید ولی امروز باخت سنگینی را برابر سپاهان متحمل شد.

اراکی ها با نتیجه ۶ بر یک مقابل سپاهان شکست خوردند که همین اتفاق در پایان مسابقه منجر به ناراحتی شدید و استعفای محمود خرمزی از ادامه همکاری با این تیم شد.

خرمزی که در لیگ یک به کادر فنی آلومینیوم اضافه شده و نیم‌فصل اول هم در این تیم حضور داشت، پس از جدایی رسول خطیبی و استعفای حمیدرضا عبداللهی از ادامه همکاری با این تیم، به‌عنوان سرمربی موقت آلومینیوم انتخاب شد، اما او هم پس از دو بازی و باخت برابر سپاهان به پایان راهش با اراکی‌ها رسید.

این مربی که در جریان دیدار با سپاهان بخاطر اعتراض به داوری از کنار زمین اخراج شده بود، در کنفرانس خبری پس از بازی انتقادات شدیدی نسبت به عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم بخاطر تحرکاتی که روز گذشته انجام داده بود، مطرح کرد و در پایان نشست مطبوعاتی نیز از حضور در کادرفنی این تیم استعفاء داد.

رسول خطیبی که در هفته اول و بعد از شکست مقابل نساجی از سمت خود استعفا کرده بود حالا خرمزی مانند همکار سابق خود در این تیم بعد از اولین شکست در این تیم به عنوان سرمربی از سمت خود استعفا کرد.

با توجه به این شرایط باید منتظر معرفی سرمربی جدید آلومینیوم اراک در ادامه مسابقات لیگ برتر باشیم.

7655