چهره درهم صلاح سوژه شد؛ افتضاح تاریخی در آنفیلد

چهره درهم صلاح سوژه شد؛ افتضاح تاریخی در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل چلسی شکست خورد و مردان یورگن کلوپ، این شکست را در خانه‌ی خود یعنی ورزشگاه آنفیلد متحمل شدند و تا بدترین نتایج تاریخ کل باشگاه لیورپول در آنفیلد رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح در بازی‌های اخیر عملکردش دچار افت شده است و دیگر آن محمد صلاح سابق نیست و همین مسئله انتقادات زیادی را بر علیه او برانگیخته است. از طرفی لیورپول هم در حال طی کردن بدترین روز های تاریخ خود در ورزشگاه خانگی خود، یعنی آنفیلد است. به طوری که لیورپول برای اولین بار در تاریخ 129 ساله‌ی خود، 5 باخت پیاپی را در ورزشگاه آنفیلد متحمل شده است و اوضاع در این ورزشگاه برای شاگردان یورگن کلوپ، به شدت به هم ریخته است.

از طرفی، لیورپول که زمانی مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس در همین فصل به شمار می‌رفت، اکنون به قدری اوضاعش به هم ریخته است که برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده تلاش می‌کند و حتی به دست آوردن آن هم برایش دشوار شده است.

این تصویر که مربوط به محمد صلاح در بازی مقابل چلسی است و چهره‌ی درهم و ناراحت او را نشان می‌دهد، مورد توجه واقع شده است و باید دید که آیا او می‌تواند ناجی لیورپول باشد یا خیر.

1470