عکس؛ ماه در دستان رونالدو برای تبلیغ عطر جدیدش!

عکس؛ ماه در دستان رونالدو برای تبلیغ عطر جدیدش!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، شهرت بسیار بالایی در شبکه های اجتماعی دارد و او برای استفاده از این شهرت و تبدیل آن به ثروت از راه تبلیغات استفاده می‌کند. رونالدو علاوه بر تبلیغ برای برند های مختلف، خودش هم برند CR7 را دارد که محصولات مختلف و متفاوتی از جمله عطر دارد.

به گزارش فوتبالی، اکنون کریستیانو رونالدو در تبلیغ جدید عطر خود، به عنوان مدل حاضر شده است و در واقع خودش بهترین تبلیغ برای برند عطر های خودش است. رونالدو در این تبلیغ که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی تصویر آن را منتشر کرده است، ماه را در دست گرفته و به نوعی اوج گرفتن با زدن این عطر را نشان می‌دهد که می‌تواند ماه را هم در دست بگیرد و فتوشاپ و جلوه‌های ویژه‌ی جالبی در این تصویر و برای ساختن این عکس تبلیغاتی به کار گرفته شده است.

رونالدو در یوونتوس در حال حاضر عملکرد خوبی دارد و در این فصل از سری آ، آقای گل است و باید دید که در نهایت می‌توانند به اینتر برسند و قهرمان شوند یا باید آن را واگذار کنند. در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در بازی رفت مغلوب پورتو و یاران طارمی شد و باید دید که در بازی برگشت کامبک می‌زنند یا خیر.

1470