عکس؛ حضور زلاتان در برنامه خوانندگی در تلویزیون ایتالیا

عکس؛ حضور زلاتان در برنامه خوانندگی در تلویزیون ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه میلان، در آستانه 40 سالگی همچنان یکی از مهاجمان برتر سری آ ایتالیاست و عملکرد خوبی در میلان دارد و به این تیم کمک زیادی کرده تا در این فصل از رقابت‌ها در جایگاه دوم باشد و بتواند برای قهرمانی رقابت کند. زلاتان به تازگی در یک برنامه در شبکه رای ایتالیا حضور یافته است که به نظر می‌رسد این برنامه مربوط به خوانندگی است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ همواره در مصاحبه های خود، نگاهی بالا به پایین دارد و خود را بسیار توانمند می‌داند. زلاتان معتقد است که همچنان جوان است و او خود را با بنجامین باتن مقایسه می‌کند با این تفاوت که هرگز پیر نبوده است اما بنجامین باتن در فیلمِ خود از پیری شروع کرد!

اکنون زلاتان با حضور در یک برنامه در شبکه‌ی رای ایتالیا و خوانندگی جزئی در آن، تبدیل به چهره‌ی این برنامه‌ی تلویزیونی شد و سوژه به دست رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی داد.

او رقابتی عجیب و غریب با لوکاکو در شهر میلان دارد و هر کدام از آن‌ها معتقد است که خودش پادشاه شهر میلان است. آن‌ها یکبار هم وارد دعوای فیزیکی و جنگ سخت لفظی درون زمین شدند که نتیجه‌ی آن بازی دو بر یک به نفع اینتر شد و زلاتان شکست خورد.

1470