آقا معلم در نساجی همچنان نمی برد

آقا معلم در نساجی همچنان نمی برد

پایگاه خبری فوتبالی- مجید جلالی امروز و در بازی با تراکتور امیدوار به کسب سه امتیاز و اولین برد در نساجی بود اما همه اتفاقات بازی به سود این مربی پیش نرفت.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی که پس از حضور در نساجی تغییرات زیادی در این تیم ایجاد کرد و بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود در نساجی اضافه کرد همچنان و بعد از حضور روی نیمکت این تیم در حسرت کسب برد و سه امتیاز است.

جلالی که امروز شاگردانش را مقابل تیم سابقش به زمین فرستاده بود علیرغم حملات بسیاری که روی دروازه تراکتور داشتند اما نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند تا همچنان در حسرت برد باقی بمانند.

نساجی که در دقیقه 12 موفق شده بود با ضربه سر محمود قائدرحمتی دروازه اخباری را باز کند اما با درخشش بازیکنان سابق این تیم در ترکیب تراکتور، محمد عباس زاده و میثم تیموری بازی را با نتیجه 2 بر یک به این تیم واگذار کرد.

جلالی که این فصل ماموریت نجات نساجی را برعهده گرفته، اما نتایج او تا اینجای کار نتوانسته شرایط را به نفع این تیم تغییر دهد تا تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر در رده 15 جدول رده بندی قرار بگیرد.

مجید جلالی که با انگیزه فراوانی برابر تیم سابق خود قرار گرفته بود تا به تراکتوری ها نشان دهد که توان کسب امتیاز در مقابل این تیم را دارد، خصوصا این که سال پیش محمود فکری در دو بازی توانست هم ماشین سازی و هم تراکتور را در تبریز شکست دهد اما علیرغم حملاتی که روی دروازه این تیم داشت با مانعی به نام محمدرضا اخباری مواجه شدند.

7655