سوپرمن تراکتور درون دروازه بود

سوپرمن تراکتور درون دروازه بود

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا اخباری یکی از بهترین نمایش های خود در این فصل را مقابل مهاجمان نساجی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، بی گمان اگر درخشش دروازه بان تیم فوتبال تراکتور نبود، این تیم نمی توانست از سد شاگردان مجید جلالی در نساجی عبور کرده و سه امتیاز این بازی را در یادگار امام تبریز مال خود کند. 

محمدرضا اخباری در بازی مقابل نساجی با مهار ۷ شوت، ۵ خروج موفق و نمره متریکا ۸.۳۰ بهترین بازیکن زمین بود، او در کنار عملکرد خوبش اغلب با خروج های موفق خودنمایی کرد و یکی از عوامل تاثیرگذار برتری تراکتور و شاگردان رسول خطیبی مقابل نساجی بود.

حضور فیکس در درون دروازه تراکتور در لیگ بیستم باعث شده تا این دروازه بان با تجربه به دوران اوج خود در گذشته بازگشته و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد، سنگربان 27 ساله سرخ‌پوشان تبریزی که در کارنامه بازی‌اش در ادوار لیگ برتر فقط تجربه پوشیدن پیراهن سایپا و تراکتور به چشم می‌خورد، در مقاطع مختلفی تبعید به نیمکت و حتی در برهه‌ای به سکوی تیمش شد، اما او در فصل گذشته و بعد از کنار گذاشتن رشید مظاهری از تراکتور توسط ساکت الهامی به گلر فیکس تراکتوری ها تبدیل شد و حضور او در قفس توری این تیم تا به امروز ادامه داشته است.

اخباری در تراکتورِ لیگ بیستم، به سنگربان شماره یک این تیم بدل شده و بجز بازی هایی که به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی از دست داد در فصل جدید و مابقی دیدارهای تراکتور به صورت فیکس میدان رفته است.

او که حالا با نمایش هایش نوید بازگشت به روزهای اوج را به هواداران فوتبال می‌دهد، شاید بیش از هر کس دیگری امیدوار باشد که خط دفاعی تراکتور سامان بگیرد و این تعداد موقعیت را به حریفان ندهد.

7655