کاسیاس: رئال مادرید محکوم به پیروزی در دربی مادرید است

کاسیاس: رئال مادرید محکوم به پیروزی در دربی مادرید است

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس اسطوره باشگاه رئال مادرید در خصوص دربی مادرید صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 18:45 در ورزشگاه واندامتروپولیتانو، اتلتیکومادرید میزبان رئال مادرید خواهد بود. در حال حاضر شاگردان سیمئونه با یک بازی کمتر و 58 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارند. در آن طرف نیز رئال مادرید با 53 امتیاز، هم امتیاز با بارسلونا در رده سوم قرار دارد. 

به نقل از مارکا، ایکر کاسیاس در جریان یک مراسم  افتتاحیه مرکز آموزشی در تورخن د آردوز درباره بازی فردا شب گفت: "امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم تا مردم از آن لذت ببرند. همیشه دیدارهای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، زیبا بوده است. امیدوارم رئال مادرید در این دیدار به پیروزی برسد تا فاصله دو تیم در جدول کم شود. زیدان برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی است. اتلتیکو فصل خوبی را سپری می‌کند، سیمئونه مربی با دانشی است و تیم خوبی را روانه میدان کرده است."

اتلتیکومادرید در آخرین دیدار خود در لالیگا با حساب 2-0 از ویارئال گذشت و لوس بلانکوس نیز ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه 1-1 در برابر رئال سوسیداد متوقف شد. شاگردان سیمئونه پس از این دیدار نیز به مصاف اتلتیک بیلبائو و ختافه خواهند رفت و سپس در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مهمان چلسی خواهند بود. لوس بلانکوس نیز بعد از دربی مادرید، مهمان الچه و در لیگ قهرمانان، پذیرای آتالانتا خواهند بود.

4416