پورحمیدی گرسنه گل خوردن بود

پورحمیدی گرسنه گل خوردن بود

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان آلومینیوم اراک در تقابل با زردپوشان اصفهان عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی گلر اراکی ها در شرایطی که به همراه سایر همبازیان خود در آلومینیوم،هفته‌های پایانی نیم فصل اول شرایط فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته بود، اکنون در دیدار خانگی مقابل سپاهان اصفهان یک بازی فاجعه بار را دنبال کردند که منتهی به دریافت شش گل شده است.

پورحمیدی که بعد از حضور در آلومینیوم عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و یکی از نقاط قوت آلومینیوم در نیم فصل اول و پیش از بازی مقابل سپاهان بود اما امروز در تقابل با شاگردان محرم نویدکیا و در نتیجه ای عجیب 6 بار دروازه خود را باز شده دید تا به نوعی عملکرد خوب او در نیم فصل اول زیر سوال برود و مورد انتقاد قرار بگیرد.

پورحمیدی که از انگیزه زیادی برای تقابل با سپاهان برخوردار بود، در جدال با این تیم روز موفقی را پشت سر نگذاشت و با دریافت شش گل کار را به پایان رساند. گلر اراکی‌ها که صحبت هایی درباره حضور او در تراکتور به گوش می رسد در بازی مقابل سپاهان روی گل های دریافتی در کنار سایر همبازیان خود کاملا مقصر بود و سپاهانی ها هر وقت اراده می کردند دروازه این تیم را باز می کردند یا با خطر مواجه می کردند.

باید دید این گلر در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و موفق می‌شود همانند همتای خود در‌ استقلال که با چند واکنش نجات بخش دروازه آبی‌ها را نجات دهد، موفق عمل کند یا خیر.

7655