زیدان: هر نتیجه ای مقابل اتلتیکو رقم بخورد ما هنوز شانس قهرمانی خواهیم داشت

زیدان: هر نتیجه ای مقابل اتلتیکو رقم بخورد ما هنوز شانس قهرمانی خواهیم داشت

پایگاه خبری فوتبالی – فردا شب در چهارچوب رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید به مصاف اتلتیکو می‌رود. دیدیاری بسیار مهم که تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لالیگا دارد هرچند که زیدان معتقد است هر نتیجه ای اتفاق بیفتد آن‌ها می‌توانند در لالیگا در کورس قهرمانی حضور داشته باشند و هنوز هم شانس قهرمانی برای آن‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گفته: بازی مقابل اتلتیکو یک فینال است اما شبیه به تمام بازی‌های دیگر است. همیشه دوست داریم تا برنده شویم اما هر اتفاقی درون زمین بیفتد ما هنوز در لالیگا زنده خواهیم بود و شانس قهرمانی خواهیم داشت. تمرکز ما روی انجام دادن یک بازی خوب است.

سرمربی تیم رئال مادرید در ادامه با تایید حضور بنزما در بازی گفت: می‌دانیم که کریم چه توانایی‌هایی داد. او برای ما مهم است.  صحیح است که ما گل‌های بیشتری نیاز داریم و به همین دلیل باید فرصت‌های بیشتری خلق کنیم. شرایط هازارد؟ مصدومیت او عود نکرده و ما می‌خواهیم او را ۱۰۰ در صد آماده در اختیار داشته باشیم. آرام آرام پیش می‌رویم. مهم است که زمانی که برمی‌گردد کاملا آماده باشد. نمی‌خواهیم در بازگشت او ریسک کنیم اما حال او خوب است و امیدواریم هفته آینده او بتواند در کنار تیم حضور داشته باشد.

1101