تلاش هوادار لیورپول برای جمع کردن 250 میلیون پوند برای خرید امباپه

تلاش هوادار لیورپول برای جمع کردن 250 میلیون پوند برای خرید امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که لیورپول نیاز به بازسازی دارد. تیم کلوپ فصل گذشته با اقتدار و با 99 امتیاز قهرمان لیگ انگلیس شد اما در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم برایشان تبدیل به یک رویا شده است. آنها پنج شکست متوالی در آنفیلد داشته اند و اگر استون ویلا و تاتنهام بازیهایشان را ببرند، آنها ممکن است که تا رتبه نهم نزول داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول ترکیب باکیفیتی دارد اما به نظر می رسد که برخی از بازیکنان این تیم اشباع شده اند و به تغییر نیاز است. برای فصل آینده محمد صلاح و سادیو مانه 29 ساله خواهند بود، فن دایک و فیرمینو 30 ساله می شوند و تیاگو و هندرسون 31 ساله. به نظر می رسد که  لیورپول به چند خرید سرشناس نیاز دارد و البته گزینه رویایی هواداران تیم سرخ پوش نیز مشخص است: کیلیان امباپه.

طبیعتا اگر لیورپول سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نگیرد، رویای جذب ستاره پی اس جی را از دست رفته خواهد دید اما به نظر می رسد که هواداران تیم کلوپ ناامید نمی شوند. حالا یک هوادار لیورپول به نام "جیمز اسمیت" در اقدامی جالب به جمع آوری پول پرداخته و نام "امباپه را به لیورپول بیاورید" برای این کمپین انتخاب کرده است. هدف این کمپین جمع آوری 250 میلیون پوند است، مبلغی که برای جذب ستاره فرانسوی کفایت خواهد کرد. البته تا کنون و تا زمان تنظیم این خبر فقط 295 پوند جمع شده است که یک نفر 200 پوند پرداخته است!

جیمز توضیح داده است که صد میلیون هوادار لیورپول در دنیا وجود دارند که اگر هر کدام از آنها 2.5 پوند بپردازند، پول خرید امباپه جور می شود. وی گفته است که اگر به هدفش نرسد و مبلغی کمتر از 250 میلیون پوند جمع شود، پول را به حساب بنیاد خیریه لیورپول واریز خواهد کرد.

4125