سوشا، ترابی را از لیست پرسپولیس کنار گذاشت

سوشا، ترابی را از لیست پرسپولیس کنار گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- شکایتی که دروازه بان سابق قرمزها علیه این تیم انجام داد و منجر به رای علیه این تیم شد مانع رونمایی از مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس شد.

به گزارش فوتبالی،در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس با پرداخت بدهی ماریو بودیمیر تلاش زیادی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم انجام دادند اما شکایتی دیگر از این باشگاه مانع از حضور خرید جدید در نیم فصل دوم توسط یحیی گل محمدی شد.

پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب مهدی ترابی، ستاره تکنیکی سابق خود و بازگرداندن وی از العربی قطر شده بود، امیدوار بود با پایان دادن به ماجرای ماریو بودیمیر از این بازیکن در جدال با نفت آبادان سود ببرد. با این حال شکایت سوشا مکانی از این باشگاه در خصوص مطالباتش باعث شد تا این بازیکن علیرغم حضور در آبادان به همراه کاروان سرخپوشان، مجوز بازی دریافت نکند و در لیست این بازی نیز قرار نگیرد.

در حالی که ابراهیم شکوری معاون اجرایی این باشگاه تا ساعتی پیش در فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیر کارت بازی و شرایط حضور وی بود اما در گفت و گوی او با خبرنگار فوتبالی مقابل فدراسیون فوتبال مشخص بود همچنان این موضوع علیرغم پیگیری های انجام شده به نتیجه ای نرسیده است.

باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر پرونده شکایت سوشا مکانی و ادعای گلر اسبق خود در خصوص مطالباتش است و باید دید تا دیدار هفته آینده قادر خواهد بود این مانع را برای بهره بردن از بازیکنان جدید خود برطرف کند یا خیر.

7655