پاسخ مارکینیوش به یک سوال: امباپه بدون نیمار بهتر است؟

پاسخ مارکینیوش به یک سوال: امباپه بدون نیمار بهتر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - هت تریک امباپه در بازی پی اس جی و بارسلونا این بحث را ایجاد کرده است که آیا ستاره فرانسوی در غیاب نیمار بهتر کار می کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پی اس جی این بحث که نیمار و امباپه با هم سازگار نیستند را قبول ندارد و این حس را دارد که دو بازیکن برزیلی و فرانسوی همدیگر را تکمیل می کنند. به نظر می رسد که مارکینیوش مدافع برزیلی پی اس جی هم نظر مشابهی دارد. این بازیکن در پاسخ به پرسشی در این مورد گفت:"نباید وارد چنین داستان ها و بحث هایی شویم. باید چنین مسائل و جنجال هایی را فراموش کنیم. همیشه بهترین های دنیا را با خود داریم. اگر از کیلیان بپرسید می گوید که ترجیح می دهد نیمار در کنارش بازی کند."

نیمار سخت در تلاش است تا در بازی چهارشنبه مقابل بارسلونا در ترکیب اصلی پی اس جی قرار بگیرد. پیروزی دور رفت با نتیجه چهار بر یک باعث شده تا تیم فرانسوی شانس بالایی برای صعود داشته باشد. امباپه در بازی رفت با سه گل عملکرد بی نظیری داشت و قطعا کومان و تیمش از عملکرد ستاره فرانسوی در بازی برگشت هراس دارند و البته بازگشت نیمار هم کابوس خط دفاعی بارسا را شدیدتر خواهد کرد به خصوص که پیکه هم به علت مصدومیت در بازی برگشت حضور نخواهد داشت.

4125