اقدام جالب مدافع سابق بارسلونا: تقسیم 30 هزار یورو بین هوادارانش

اقدام جالب مدافع سابق بارسلونا: تقسیم 30 هزار یورو بین هوادارانش

پایگاه خبری فوتبالی - مارک بارترا مدافع بتیس در صفحه خود در اینستاگرام با بیش از 6.8 میلیون دنبال کننده اعلام کرد که تصمیم گرفته است که به قید قرعه مبلغ 30 هزار یورو را بین صد هوادار خوش شانس خود تقسیم کند. 

به گزارش فوتبالی، مدافع سابق بارسلونا تصویری از خودش با نشان دادن صفحه تلفنش که عدد سی هزار یورو در ان مشاهده می شود، منتشر کرده و نوشته است:" می دانم که برای همه لحظات مشکلی است. به همین خاطر به اپلیکیشن ورس ملحق شدم و سی هزار یورو را بین دنبال کننده هایم تقسیم خواهم کرد.  شرکت کردن در این قرعه کشی خیلی ساده است. کافی است که در کامنت ها توضیح بدهید که این پول را برای چه می خواهید و از هشتگ "ورس" استفاده کنید و از طریق اپلیکیشن ورس مبلغ 300 یورو به حساب صد نفر واریز خواهد شد."

اقدام بارترا با بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی همراه شده است. به طور مثال یکی از هوادارانش برای وی کامنت گذاشته است:"من دانش آموز هستم و سال آینده وارد دانشگاه می شوم و به این پول نیاز دارم تا بتوانم هزینه تحصیل خود را بپردازم." و دیگری نوشته است:" می خواهم به مادرم کمک کنم تا مشکلاتش را پشت سر بگذارد و به جلو حرکت کند."

4125