کروس: از رفتار‌ها بابت خداحافظی اوزیل انتقاد کردم و یک نازی خطاب شدم

کروس: از رفتار‌ها بابت خداحافظی اوزیل انتقاد کردم و یک نازی خطاب شدم

پایگاه خبری فوتبالی – کروس اعلام کرده زمانی درباره خداحافظی اوزیل در رسانه‌ها صحبت کرده و بابت شیوه جدایی‌اش ناراحت بوده از سوی مردم نازی خطاب شده است.

به گزارش فوتبالی، تونی کروس در یک لایو اینستاگرامی گفته: پس از جام جهانی ۲۰۱۸ من گفتم دوست ندارم مسوت اوزیل از تیم ملی خداحافظی کند و روشی که او انجام داده را نمیپسندم. پس از این اظهارات مستقیما برای بسیاری از مردم یک نازی به شمار می‌آمدم. موهایم روشن بود و چشمان من هم آبی. در نتیجه همه چیز برای مردم آماده بود که با توجه به اظهاراتم من را نازی بدانند.

کروس در ادامه افزود: سعی کردم تا بر این مسئله غلبه کنم زیرا هر کسی می‌تواند پشت یک پروفایل قایم شود و به دیگران توهین کند. کسی هم نباشد که جلوی او را بگیرد.

گفتنی است پس از آن رقابت‌ها اوزیل گفته بود: رفتاری که از سوی فدراسیون فوتبال آبمان با من شد باعث شد دیگر نخواهم پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کند. احساس می‌کردم من را نمی‌خواهد و تمام دستاوردهایم از سال ۲۰۰۹ که برای اولین بار پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کردم فراموش شده است. از نظر رئیس فدراسیون و مردم تنها وقتی که برنده بودیم آلمانی بودم و در مواقع شکست یک مهاجر حساب می‌شدم.

1101