سوژه روز؛ آمار گلزنی بی‌نظیر پسر خاله هالند!

سوژه روز؛ آمار گلزنی بی‌نظیر پسر خاله هالند!

پایگاه خبری فوتبالی – آلبرت براوت تیالند یک آمار بی‌نظیر گلزنی بر جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ براوت هالند یکی از کامل‌ترین و برترین مهاجمان فعلی دنیای فوتبال است که آماری خیره‌کننده از خود  برجای گذشته است. فوتبال در خون هالند جریان دارد زیرا پدر او یعنی آلف اینگ هالند هم بازیکن فوتبال بود و در دهه ۹۰ در لیگ برتر انگلیس حضور داشت. حالا هم نوبت به یک عضو دیگر از خانواده هالند رسیده است.

آلبرت براوت تیالند، یکی دیگر از بستگان ارلینگ هم  حالا نام خود را در فوتبال مطرح کرده است. آلبرت پسر خاله هالند است و تنها ۱۷ سال سن دارد (کمتر از یک ماه پیش شمع تولد ۱۷ سالگی اش را فوت کرد) اما در تیم‌های پایه مولده توانسته آمار خیره‌کننده ۶۴ گل در ۳۷ بازی را بر جای بگذارد. پست آلبرت هم مانند ارلینگ مهاجم مرکزی است و با توجه به آمارش می‌توان گفت او هم ژن گلزنی و درخشش در فوتبال را از «هالندها» به ارث برده است.

آلبرت هم مانند ارلینگ فوتبال خود را از تیم برین شروع کرده و سپس به مولده پیوسته. دقیقا مانند خود ارلینگ که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ در برین حضور داشت، سپس به تیم دوم مولد و در نهایت تیم اصلی رفت. ارلینگ پس از حضور در مولده به سالزبورگ پیوست و حال پیراهن دورتموند را بر تن می‌کند.

1101