فورلان: فروش سوارز اشتباه بود، مثل فروش رونالدو!

فورلان: فروش سوارز اشتباه بود، مثل فروش رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی – دیگو فورلان اعتقاد دارد فروش سوارز یک اشتباه بود. دقیقا مانند فروش رونالدو.

به گزارش فوتبالی، فورلان در گفت و گو با AFP گفته: از همان لحظه‌ای که نام کریستیانو رونالدو را در بین اسامی حاضر در فصل نقل و انتقالات دیدم متوجه شدم که این یک اشتباه است. مشخص بود که او یک بازیکن مهم برای آن تیم به شمار می‌رفت و او این مسئله را نشان داده بود. جدایی رونالدو تنها جدایی یک بازیکن نبود و به معنای جدایی ۵۰ گل در هر فصل از یک تیم بود.

فورلان که سابقه ۱۱۲ بازی برای تیم مل اروگوئه را دارد درباره جدایی سوارز از بارسلونا می‌گوید: فکر می‌کنم همه دوست دارند در چنین شرایطی نشان دهند که شما اشتباه می‌کنید. زمان که شا را برای کاری که انجام نداده‌اید تنبیه می‌کنند شما دوست دارید ثابت کنید که هنوز چیزی در وجود شما هست. سوارز هنوز عالی بازی می‌کند. آن هم در باشگاهی که برای قهرمانی می‌جنگد. او برای اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی خواهد کرد و هنوز توانایی‌های زیادی دارد.

فورلان چندماه پیش از حضور سیمئونه در اتلتیکو از این تیم چدا شد اما از او تعریف می‌کند. او می‌گوید: زمانی که سیمئونه رسید همه می‌خواستیم بگوییم ذهنیت همه چیز نیست اما او همه چیز را تغییر داد. حالا اتلتیکو تیمی قدرتمند، باشگاهی بزرگ با یک ورزشگاه فوق‌العاده است.

1101