شایعه در اراک: آلومینیوم به بخش خصوصی واگذار می‌شود

شایعه در اراک: آلومینیوم به بخش خصوصی واگذار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- به‌نظر می‌رسد پدیده لیگ بیستم طی روزهای آتی شرایط متفاوتی را نسبت به قبل تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم آلومینیوم اراک تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر در رده پنجم جدول مسابقات قرار دارد و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، شایعاتی درباره واگذاری امتیاز این تیم از سوی شرکت آلومینیوم ایران به بخش خصوصی پیرامون مطرح و باعث نگرانی هواداران آلومینیوم شده است.

در همین رابطه، محمدحسن آصفری، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی که خود در شکل‌گیری تیم آلومینیوم اراک در سال ۹۳ نقش داشت، به موضوع فروش سهمیه باشگاه آلومینیوم واکنش نشان داد. وی در توییتی عنوان کرد: «واگذاری تیم آلومینیوم به بخش خصوصی مرگ زودهنگام امید فوتبال‌دوستان است. شرکت آلومینیوم مکلف است در قبال مردم اراک به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند.»

هشدار توییتری نماینده اراک در مجلس نشان می‌دهد بحث واگذاری امتیاز تنها نماینده لیگ برتری اراک و استان مرکزی در حال حاضر جدی به‌نظر می‌رسد و بایستی طی روزهای آینده منتظر اخبار جدیدتری درباره فروش سهیمه تیم آلومینیوم باشیم. تیمی که متعلق به شهری است که اهالی آن سال‌ها برای حضور تیم شهرشان در لیگ برتر انتظار کشیدند و حالا که از درخشش تیم محبوب‌شان در لیگ برتر خشنود هستند، بایستی شایعات نگران‌کننده‌ای از حوالی تیم مورد علاقه‌شان به گوش‌شان برسد.

شرکت آلومینیوم در سال 88 و پس از ناکامی تیم آلومینیوم در راه کسب سهیمه صعود به لیگ برتر نیز امتیاز تیم را به بخش خصوصی واگذار کرد. این شرکت مجددا در سال ۹۳ تصمیم به تیم‌داری گرفت و با تلاش مسئولان شهری موفق شد سهمیه حضور در لیگ دسته دوم را کسب کند.

7474