توخل: بازیکنان شایسته تمجید هستند نه من

توخل: بازیکنان شایسته تمجید هستند نه من

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی تیم چلسی به تمجید از شاگردانش پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته چلسی موفق شد در ورزشگاه آنفیلد با تک گل مونت لیورپول را شکست داد.

به نقل از سایت فورفورتو، توماس توخل در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در خصوص نقشش در بازسازی چلسی پرسید گفت: من بسیار خوشحالم، اما دوست دارم از بازیکنان و همچنین دیگر اعضا نیز تشکر کنم. به همگان اثبات شده است که چلسی یک باشگاه سازمان یافته است و من به عنوان سرمربی تمام ابزار لازم را در اختیار دارم. حالا این وظیفه من است که از بازیکنانم بهترین بازی را بگیرم. معتقدم که با این تیم به اهداف خود خواهیم رسید.

این پنجمین باخت پیاپی لیورپول در خانه در رقابت های لیگ برتر انگلیس است. شاگردان کلوپ با ۴۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و ۴ امتیاز با تیم چهارم فاصله دارند. ۳ دیدار بعدی قرمزها در لیگ برتر با فولهام، ولورهمپتون و آرسنال است. آن ها همچنین در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیک قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم در آلمان با حساب ۲-۰ به سود شاگردان کلوپ به پایان رسید. 

شاگردان توخل در حال حاضر ۴۷ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. از زمان شروع سرمربیگری توخل، آبی های لندن در ۱۰ بازی در تمام رقابت ها هیچ شکستی متحمل نشدند. ۳ دیدار بعدی چلسی مقابل اورتون، لیدز و اتلتیکومادرید خواهد بود.

۴۴۱۶