نیک‌سیرت: دیدار با ذوب‌آهن ۶ امتیازی است

نیک‌سیرت: دیدار با ذوب‌آهن ۶ امتیازی است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: دیدار با ذوب‌آهن جدال تیم‌های پایین جدول و یک بازی ۶ امتیازی است.

به گزارش فوتبالی، محمد نیک‌سیرت، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا چون جدال تیم‌های پایین جدولی است سه امتیازی نیست بلکه 6 امتیازی است. این دیدار حساسیت خودش را دارد اما قاعده فنی آقای پاشازاده به عنوان سرمربی تیم این است که به جدول نگاه نمی‌کنیم و برای بازیکنان از نظر بدنی و روانی طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که زیاد به شرایط جدول و اینکه کدام تیم مقابل ما بازی می‌کند کاری نداریم.

وی افزود: تمرکز تیم بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی سرمربی معطوف است و فردا تلاش می‌کنیم بازی خیلی خوبی برابر ذوب‌آهن ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: 2 تا 3 بازیکن مصدوم داریم چون بدنسازی تیم از ابتدای فصل تاکنون در وضعیتی نبوده که بازیکنان در شرایط آرمانی و خوبی قرار بگیرند. بازیکنان وزنه نزده‌اند و بدن‌های آنها خیلی افت کرده است. ما هم نمی‌توانیم روی آنها زیاد فشار بیاوریم چون فاصله مسابقات نزدیک است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد می‌شود اما کادر فنی و کادر پزشکی تیم زیر نظر پاشازاده تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم را نیز به شرایط ایده‌آل و شرایط مسابقات برسانند.

نیک‌سیرت درباره تغییر سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: مجتبی حسینی فوتبالیست خوبی بوده و مربی خوب، با دانش و خوش‌اخلاقی است و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خاصی دارد. تیم مدیریتی باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا وضعیت تیم را به وضعیت آرمانی و خوبی برسانند که از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم خوب آذربایجان باشیم.

7474