تراکتور- نساجی؛ آقا معلم و خطیبی به دنبال اولین پیروزی

تراکتور- نساجی؛ آقا معلم و خطیبی به دنبال اولین پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفدهم لیگ بیستم فردا با انجام هشت بازی پیگیری می شود که نساجی در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال نساجی در لیگ بیستم شرایط سختی را تجربه می کند و با کسب 10 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

پیش از شروع لیگ برتر محمود فکری از نساجی جدا شد و راهی استقلال شد تا وحید فاضلی به عنوان سرمربی نساجی معرفی شود اما در 11 بازی فقط 9 امتیاز کسب کرد و از سمتش برکنار شد تا مجید جلالی از هفته دوازدهم به عنوان سرمربی نساجی فعالیت کند. جلالی در 5 بازی فقط یک امتیاز کسب کرد و فردا در هفته هفدهم در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که در نیم فصل دوم هدایتش در اختیار رسول خطیبی قرار گرفته است و در اولین بازی نیم فصل دوم زیر نظر خطیبی، مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد.

خطیبی که در نیم فصل اول هدایت آلومینیوم اراک را در اختیار داشت، نتایج خوبی کسب کرده بود. 5 پیروزی را کسب کرده بود و در بازی فردا مقابل نساجی به دنبال اولین پیروزی اش با تراکتور است و جلالی هم بعد از 4 شکست و یک تساوی به دنبال اولین پیروزی اش برابر تراکتور در لیگ بیستم خواهد بود زیرا او در 11 هفته ابتدایی لیگ بیستم هدایت تیمی را بر عهده نداشت. باید منتظر ماند و دید در بازی فردا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

9697