عبداللهی: برای برد مقابل نساجی به میدان می‌رویم

عبداللهی: برای برد مقابل نساجی به میدان می‌رویم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان باید با تمام وجود برای تیم بازی کنند و باید یاد بگیرند که با تمام وجود تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در خصوص این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران و مسئولان باشگاه تراکتور به خاطر انتخاب و اعتماد به کادر فنی که در رأس آن آقای خطیبی قرار دارد، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم این اعتماد تداوم داشته باشد و ثبات به روح تراکتور بزرگ تزریق شود. فکر می‌کنم بعد از سال‌ها و مدت‌ها نیمکت تراکتور به یک مربی بومی سپرده‌شده و همه می‌دانند که رسول خطیبی چه تعصبی به تراکتور و تبریز دارد. امیدوارم خطیبی که فرزند آذربایجان است، با پشتوانه و حمایت مردم آذربایجان و باشگاه بتواند موفق شود.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به شایستگی‌های این تیم گفت: در کنفرانس قبل هم اعلام کردم که به دنبال شعار دادن نیستیم، بلکه با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌هایمان را به اثبات برسانیم.

عبداللهی با اشاره به حضور بازیکنان بزرگ در تراکتور ادامه داد: بازیکنان تراکتور در همین مدت به خودباوری لازم رسیده و کادر فنی و آقای خطیبی به این بازیکنان ایمان کامل دارند. اگر بازیکنان تیم بزرگ تراکتور به کارشان فقط تلاش و فداکاری را اضافه کنند به ضرس قاطع می‌گویم که بهترین بازیکنان ایران در تراکتور هستند.

وی افزود: فقط حلقه گمشده این تیم می‌تواند تلاش و تلاش و تلاش باشد. بازیکنان باید با تمام وجود برای تیم بازی کنند و باید یاد بگیرند که با تمام وجود تلاش کنند. مطمئناً با تلاش بی‌نهایت موفقیت حاصل می‌شود.

 مربی تیم فوتبال تراکتور در پایان گفت: موفقیت تنها با کار و تلاش به دست می‌آید. امیدوارم با زمان کمی که بین بازی‌ها است بتوانیم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم و فردا قطعاً با تمام وجود برای برد تلاش می‌کنیم.

7474