رونمایی دخیا از دختر تازه متولد شده‌اش با اسمی جالب

رونمایی دخیا از دختر تازه متولد شده‌اش با اسمی جالب

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا و همسرش ادورنه امروز صاحب فرزند شدند. در حقیقت این زوج امروز اعلام کردند که صاحبا ولین فرزندشان شدند. این نوزاد دیروز به دنیا آمد و والدینش این خبر جدید را با پیامی کوتاه در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان منچستریونایتد برای تولد دخترش با اجازه باشگاهش به مادرید سفر کرده است. سولشر سرمربی منچستریونایتد گفته بود:" دخیا به دلیل مسائل شخصی حضور ندارد. این مسئله ای شخصی است و به همین خاطر از ما دور خواهد بود."

بدین ترتیب دخیا برای تولد فرزندش به مادرید سفر کرد تا در کنار همسرش ادورنه باشد که یک خواننده سرشناس اسپانیایی و داور مسابقه "گات تلنت" در اسپانیا است. دخیا دیروز وارد اسپانیا شد.

دخیا و ادورنه تصویری از دست فرزندشان منتشر کردند و البته اسم وی را هم اعلام کردند. ادورنه در صفحه اینستاگرامش نوشت:" یانای، 4-3-2021."

شخصیت های مختلف دنیای ورزش و موسیقی به این زوج تبریک گفتند و البته نام این نوزاد هم به شدت مورد توجه قرار گرفت. یانای به معنی "مومشکی من" یا "محبوب من" است و انتخاب این اسم به شدت مورد توجه قرار گرفته است. دیلی میل اعلام کرده است که دخیا شش بازی بعدی منچستریونایتد را از دست می دهد و بعد از بازیهای ملی به ترکیب شیاطین سرخ اضافه خواهد شد.

4125