سرمربی بارسلونا نتیجه ایده‌الش در دربی مادرید را مشخص کرد

سرمربی بارسلونا نتیجه ایده‌الش در دربی مادرید را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه تیمش و اوساسونا شرکت کرد و در مورد بازی رئال مادرید و  اتلتیکو در روز یکشنبه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کومان در مورد دربی مادرید با طرفداری از تیم زیدان گفت :" یکشنبه اتلتیکو و رئال مادرید با هم بازی می کنند و یکی از دو تیم امتیاز از دست می دهند. ما هم بازی سختی مقابل اوساسونا داریم که باید پیروز شویم چون مقابل حریف قدرتمندی قرار می گیریم.ما قطعا سعی می کنیم که بازی خود را ببریم و امیدواریم که صدرنشین (اتلتیکو) شکست بخورد."

کومان در مورد آینده اش در بارسا اظهار داشت:" این مسئله در دستان من نیست. یک سال دیگر قرارداد دارم. تا دو، سه روز دیگر مدیر جدید باشگاه مشخ می شود و با هم صحبت می کنیم. من روی بردن بازیها و بردن کوپا تمرکز دارم. بقیه مسائل تحت کنترل من نیستند. وقتی مدیر جدیدی می آید، این اتفاق رخ می دهد. من روی کار خودم تمرکز دارم. با مشخص شدن مدیر جدید در مورد این مسائل صحبت خواهیم کرد."

وی در مورد بازی حساس بارسلونا و پی اس جی و نیاز تیمش به کامبک بیان کرد:"نتایج اخیرمان به ما روحیه داده اند. بازی با پاریس در روز چهارشنبه خواهد بود، قبل از آن باید در پامپلونا بازی کنیم. بعد از دوشنبه در مورد این بازی صحبت خواهیم کرد."

مربی هلندی در این باره که گزینه ایده آلش برای ریاست بارسلونا چه سکی است هم صحبت کرد:" هر سه کمپین تبلیغاتی خیلی خوبی داشته اند.  هیچ اولویتی قائل نیستم و امیدوارم که بهترین گزینه توسط هواداران انتخاب شود."

4125