عکس؛ لحظه‌ای که کواچیچ، مانه را به نقطه جوش رساند

عکس؛ لحظه‌ای که کواچیچ، مانه را به نقطه جوش رساند

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات لیورپول با شکست در آنفیلد مقابل چلسی در بازی پنجشنبه شب عمیق تر شد.

به گزارش فوتبالی، سرخ ها در شروع بازی فقط یک امتیاز کمتر از چلسی در جدول داشتند و می توانستند با کسب پیروزی به جمع چهار تیم برتر جدول برگردند اما تیم کلوپ عملکرد جالبی نداشت. میسون مونت تنها گل بازی را در نیمه اول زد.  او از ارسال بلند کانته استفاده کرد و توانست دروازه لیورپول را باز کند. سرخ ها نتوانستند گل تساوی را بزنند. در حقیقت 86 دقیقه طول کشید تا تیم کلوپ اولین شوت در چارچوب خود را بزند و بدین ترتیب پنجمین شکست پیپی را در خانه تجربه کردند.

این بازی برای سادیو مانه هم ناامیدکننده بود. ملی پوش سنگالی در نیمه اول فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما نتوانست از موقعیت تک به تک در مقابل ادوارد مندی استفاده کند. در اواخر بازی نیز شیطنت ماتئو کواچیچ هافبک کروات چلسی باعث شد تا مانه به نقطه جوش برسد. در حقیقت مانه در حالی که صاحب توپ بود، توسط آنتونیو رودریگز با خطا مواجه شد. داور سوت زده بود اما ماتئو کواچیچ توپ را از فاصله ای نزدیک به سمت مهاجم سنگالی شوت زد. طبیعتا مانه از این اتفاق خوشش نیامد و به همین خاطر بلافاصله از جایش بلند شد و گردن بازیکن کروات را گرفت آن هم در حالی که کواچیچ صرفا داشت لبخند می زد و از این که بازیکن حریف را به نقطه جوش رسانده لذت می برد. 

در هر صورت چلسی با این پیروزی در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و حالا چهار امتیاز با لیورپول که در رتبه هفتم قرار گرفته فاصله دارند.

4125