توییت جنجالی وکیل صلاح؛ نقطه پایان در لیورپول؟

توییت جنجالی وکیل صلاح؛ نقطه پایان در لیورپول؟

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ پنجشنبه شب بسیار تلخی را داشت. لیورپول در مقابل چلسی شکست خورد تا پنجمین باخت پیاپی را در آنفیلد تجربه کنند. از سویی مربی آلمانی با یک درگیری شدید با محمد صلاح مواجه شد. مهاجم مصری در دقیقه 61 تعویض شد و خشمش را در زمان خروج از زمین بروز داد، اتفاقی که برا وی عادی نیست. در حقیقت از رفتارهای مهاجم مصری مشخص بود که از این که تعویض شده چقدر عصبانی است و نتوانست خشم خود را کنترل کند.

به گزارش فوتبالی، جیمی کرگر اسطوره لیورپول که به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت به تفسیر بازی پرداخت، در این باره گفت:" از خروج محمد صلاح حقیقتا شگفت زده شدم. خودش هم خوشحال به نظر می رسید. لیورپول به گل نیاز داشت و او بهترین گلزن تیمش است."

اما این پایان ماجرا نبود. وکیلش با یک پیام مشکوک به شایعات در مورد آینده این بازیکن قوت بخشید. دقایقی بعد از خروج صلاح، وکیلش توییتی را منتشر کرد که فقط یک "نقطه" در آن دیده میشد. در حقیقت این نقطه کافی بود تا پیام وی با بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی مواجه شود و خیلی ها بگوید که این توئیت به معنی پایان کار صلاح در لیورپول است.

صلاح بازیکنی است که بزرگان اروپا همچون رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ شرایطش را دنبال می کنند. او تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد اما در سن 28 سالگی شاید به این نتیجه برسد که تغییر بزرگی در دوران فوتبالش ایجاد کند.

4125