امامعلی در گفت و گو با فوتبالی: می توانستیم استقلال را ببریم

امامعلی در گفت و گو با فوتبالی: می توانستیم استقلال را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم مس رفسنجان می گوید باید گل گهر را متوقف کنند تا شرایطشان را در جدول از اینی که هست بهتر کنند.

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان در برابر استقلال بازی خوبی انجام داد و به نتیجه تساوی رسید فراز امامعلی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما در خانه خود مان برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم و آماده بودیم که بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم و به نظر من مخصوصاً در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و به گل هم رسیدیم و در نیمه دوم روی یک ضربه کرنر غفلت کردیم و گل تساوی را خوردیم ولی به نظر من در این بازی می توانستیم برنده باشیم و باز هم شرایط ما را در جدول بهتر کنیم. استقلال همیشه و حتی الان که در شرایط بحران است همیشه تیم خطرناکی محسوب می شود ولی یک امتیاز هم می‌تواند به ما در ادامه راه کمک کند. ما به بازی‌های بعدی ما امیدوار هستیم.

او در پاسخ به این سوال چرا در گلزنی مقابل استقلال و پرسپولیس ناکام ماند ادامه داد: من فکر می کنم در این دو بازی باید بیشتر به سیستم دفاعی کمک می کردم و برای همین در آن شرایط کمتر برایم موقعیت گل پیش آمد چون عقب تر بازی کردم. من هرچه آقای ربیعی و کادرفنی از من بخواهد را انجام می دهم و در اختیار تیم هستم.

وی به عنوان یک مهاجم در مورد جذب احتمالی مهاجمانی مثل قاسمی نژاد و آرمان قاسمی نظرش را اینگونه بیان کرد: من در جریان این موضوعات نیستم ولی من تا آنجایی که از آقای ربیعی شناخت دارم فکر می‌کنم تمام خریدهایی که انجام می دهند فکر شده است چون  چیزی  که نیاز است را انجام می دهد و اگر هم مهاجم بخرند قطعا صلاح دیدند.

امامعلی در مورد دیدار با گل گهر سیرجان افزود : گل گهر تیم خطرناکی است و ما در سیرجان با این تیم بازی داریم. ما باید هم گل گهر را متوقف کنیم و هم در جدول شرایطمان را خیلی بهتر کنیم . تیم گل گهر یک تیم خوب با یک کادر خوب است اما  ما تلاش می کنیم دست پر به رفسنجان برگردیم .

۱۱۲۲