لیورپول 0-1 چلسی؛ اوضاع در آنفیلد خراب است!

لیورپول 0-1 چلسی؛ اوضاع در آنفیلد خراب است!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، با نتیجه‌ی یک بر صفر در ورزشگاه آنفیلد به پیروزی برسد و در واقع لیورپول در خانه‌ی خودش مقابل چلسی شکست خورد تا مشخص شود که اوضاع لیورپول به هم ریخته است و یورگن کلوپ باید به طور اساسی فکری به حال تیمش کند چرا که در این صورت حتی سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را هم برای فصل آینده به دست نخواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، هم لیورپول و هم چلسی دیگر تقریبا شانسی برای قهرمانی نداشتند و این بازی‌ها بیشتر برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا حیاتی است و تیم ها باید تلاش خود را بکنند تا در فصل آینده در معتبر ترین تورنومنت اروپایی حضور داشته باشند.

در این بازی لیورپول عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست حتی به سمت دروازه حریف خود یعنی چلسی شوت‌زنی کند و برای پنجمین بازی پیاپی در آنفیلد باخت. تک گل چلسی را میسون مونت در دقیقه 42 روی پاس انگولو کانته به ثمر رساند تا هر سه امتیاز بازی برای تیمش به دست آورده باشد.

به طور کلی توماس توخل در چلسی، عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است و توانسته که به چلسی کمک تا دوباره در مسیر درست قرار بگیرد و اکنون فاصله چندانی تا کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

1470