پارما 1-2 اینتر؛ تداوم صدرنشینی با همکاری زوج الکسیس سانچز و لوکاکو

پارما 1-2 اینتر؛ تداوم صدرنشینی با همکاری زوج الکسیس سانچز و لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، با نتیجه‌ی 2 بر 1 پارما را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. اینتر در این فصل از لیگ ایتالیا بسیار درخشان ظاهر شده است و اکنون مقتدرانه صدرنشین است و باید دید که در ادامه‌ی مسیر به چه شکل عمل خواهد کرد اما شاگردان آنتونیو کونته اگر به همین فرم ادامه دهند، می‌توانند به قهرمانی برسند.

به گزارش فوتبالی، این فصل از لیگ ایتالیا قدری متفاوت از فصول گذشته بوده و دیگر یوونتوس، یکه‌تاز و صدرنشین بلامنازع این رقابت‌ها نیست و اکنون اینتر و میلان هم به سطح خوبی رسیده‌اند. اینتر با پیروزی دو بر یک مقابل پارما، صدرنشینی خود را تثبیت کرد و اکنون مقتدرانه در جایگاه نخست سری آ قرار دارد و 6 امتیاز بیش از میلان و 10 امتیاز بیش از یوونتوس دارد و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

در این بازی، هر دو گل اینتر توسط الکسیس سانچز به ثمر رسید و هر دو پاس گل را هم روملو لوکامو داد، تا زوج الکسیس سانچز و لوکاکو با همکاری خوب خود در این بازی، به پیروزی اینتر کمک ویژه‌ای کرده باشند.

آنتونیو کونته در تابستان می‌گفت که برای قهرمانی در سری آ باید از یووه الگو گرفت اما اکنون اینتر تحت هدایت او دارد تبدیل به یک تیم الگو در این فصل می‌شود.

1470