مسی چه زمانی درباره ماندن یا رفتن از بارسلونا تصمیم می‌گیرد؟

مسی چه زمانی درباره ماندن یا رفتن از بارسلونا تصمیم می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت اما در نهایت تصمیم خود را عوض کرده و در این باشگاه ماندگار شد. مسی هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده است و این قرارداد تنها تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پس از آن، لیونل مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این روز ها تب و تاب انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هم داغ است و نامزد ها برای اینکه بتوانند رای بیشتری به دست بیاورند، روی قضیه‌ی لیونل مسی مانور می‌دهند. خوان لاپورتا اخیرا گفته بود که اگر شخصی به جز او رای بیاورد، نمی‌تواند مسی را در بارسا نگه دارد.

اکنون رسانه‌ی کواترو گفته است که لیونل مسی درباره‌ی اینکه از بارسلونا برود و یا در این تیم بماند، در نزدیکی تابستان و اتمام قراردادش، یعنی در واقع در پایان فصل جاری تصمیم گرفت و اکنون تمرکز خود را روی بارسلونا گذاشته و کوچک‌ترین اظهار نظری در این باره نمی‌کند.

از تیم هایی مثل منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به عنوان مشتریان لیونل مسی نام برده می‌شود و باید دید در نهایت چه اتفاقی پیرامون قضیه‌ی لیونل مسی رخ خواهد داد و او ماندگار می‌شود یا تصمیم به ترک بارسا می‌گیرد.

1470