عکس؛ حلقه‌‌زدن بازیکنان بارسلونا دور مسی پس از کامبک

عکس؛ حلقه‌‌زدن بازیکنان بارسلونا دور مسی پس از کامبک

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 بر 0 در ورزشگاه نیوکمپ سویا را شکست داده و به فینال کوپا دل ری صعود کند. این بازی در مرحله‌ی نیمه نهایی کوپا دل ری بود و بارسلونا در بازی رفت با نتیجه‌ی دو بر صفر مغلوب سویا شده بود و اکنون با پیروزی در نیوکمپ، کامبک زد و به فینال رسید.

به گزارش فوتبالی، اگر بارسلونا از کوپا دل ری هم اوت می‌شد، به احتمال بسیار زیادی در این فصل بدون جام می‌ماند اما با کامبکی که زد، موفق شد خود را در این رقابت‌ها زنده نگه دارد و اکنون شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، شب گذشته موفق به گلزنی مقابل سویا نشد اما روی گل اول که همان اوایل بازی به ثمر رسید و بسیار مهم بود، تاثیر چشمگیری داشت و با سماجت خود به نوعی خط دفاعی سویا را به هم ریخت و توپ به دمبله رسید و او با شوتی دیدنی گلزنی کرد.

در جشن و شادی که بازیکنان بارسلونا پس از صعود و کامبک داشتند، روی یک صحنه که تصویر آن هم توسط دوربین‌ها به ثبت رسید، بازیکنان بارسلونا به دور لیونل مسی حلقه‌ی شادی زدند و به نوعی به این ترتیب از او بابت عملکردش قدردانی کردند.

1470