رودری؛ فوتبالیستی که شبیه به هیچ فوتبالیستی نیست!

رودری؛ فوتبالیستی که شبیه به هیچ فوتبالیستی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد رودری شبیه به هیچ فوتبالیست دیگری نیست.  

به گزارش فوتبالی، رودریگو هرناندز یا همان رودری که یکی از مهم‌ترین بازیکنان پپ در منچسترسیتی است در حال تحصیل و کسب مدرک مدیریت تجاری است که این خود اولین تفاوتش با دیگر بازیکنان را مشخص می‌کند. او در دوران قرنطینه تصمیم گرفت مطالعات دقیقی داشته باشد و تحصیلاتش را تکمیل کند.

اسکای اسپورت گزارش داده  رودری در دوران نوجوانی و زمانی که پدرش می‌خواست او زبان انگلیسی یاد بگیرد به آمریکا و ایرلند فرستاده شده تا به عنوان بخشی از یادگیری در این کشورها حضور داشته باشد.

رودری در زمانی که در ویارئال بازی می‌کرد تصمیم به آغاز تحصیل در رشته اقتصاد و مدیریت تجاری گرفت. والنتین اِنارخو، دوست رودری در گفت و گو با مارکا پیشتر درباره رودری گفته: مردم شوکه می‌شوند وقتی بدانند رودری که در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کند هنوز یک دانشجو است. او دوست دارد کنار رفقایش باشد و قطعا برای برخی عجیب است که او را در حال شستن ظرف‌ها و بازی پینگ پونگ ببینند. ماشین او قبلا یک اوپل کورسای دست دوم بود که از یک خانم مسن خریداری شد.

رودری هیچ‌گاه به خریدن ماشین گران قیمت روی خوش نشان نداده و گفته: تنها چیزی که برای من اهمیت دارد این است که یک خودرو من را از نقظه A به نقطه B ببرد. او هیچ علاقه‌ای به خالکوبی ندارد و البته اشتیاق فراوانی به ماندن در دنیای فوتبال هم ندارد. رودری در گفت و گو با سایت منچستر سیتی گفته: زمانی که فوتبالم تمام شد با دوستان ورزشی‌ام در ارتباط خواهم بود. اگر هم این گونه نشد مشکلی نیست.

آیا فوتبالیسیتی شبیه به رودری می‌شناسید؟

1101