خلیلیان: زلاتکو کرانچار مکتب سپاهان را تقویت کرد

خلیلیان: زلاتکو کرانچار مکتب سپاهان را تقویت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مهرداد خلیلیان به تمجید از زلاتکو کرانچار پرداخت و او را یک مربی اصیل دانست که توانست رفتار سپاهانی ها را اصلاح کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهرداد خلیلیان مدیرعامل اسبق سپاهان که سابقه همکاری با کرانچار را دارد، درباره این مربی فقید طلایی پوشان اظهار داشت: یکی از بهترین دوران باشگاهی کشور در سطح حرفه ای در زمان ایشان بوده. به هر حال سپاهان مدیون ایشان است، چه از لحاظ سطح قهرمانی و چه از لحاظ شخصیت قهرمانی. به نظرم او با باور، ایمان و منش حرفه ای، مجموعه سپاهان را ارتقا داد و مکتب سپاهان را تقویت کرد. او با ادبش زبانزد شد، جوری که در این چند روز رسانه های کروات خیلی به او پرداختند و شخصیتی مثل آقای برانکو هم خیلی برای او احترام قائل بود.

او با اشاره به دستاوردهای کرانچار در سپاهان گفت: کاری که ایشان مخصوصا انجام داد، حفظ داشته های سپاهان بود و کمتر مربی خارجی ای می‌توانست این را انجام دهد و به قلب مردم نفوذ کند. او علاقه زیادی به زاینده رود داشت و خیلی آدم جوانمرد بود. او بسیار صادق بود و کاملا به اصول مربیگری هم مسلط بود. کرانچار با کادرفنی اش رفتار خوبی داشت و می‌گذاشت کار کنند و قصد سرکوب نداشت.

خلیلیان در پایان عنوان کرد: همه بچه های تیم را مثل بچه های خودش می‌دانست. ادم استخوان دار، اصیل و فهمیده ای بود. او با رفتارش ما را اصلاح کرد و همه سپاهانی ها مدیون او هستند به خاطر تلاش هایی که انجام داد.

6641